Trends in social media

Een wereld zonder social media is niet meer voor te stellen en de ontwikkelingen gaan snel, het is nog steeds volop in beweging. Zo lijkt Facebook inmiddels vooral voor ‘boomers’ en is het echte leven ineens weer helemaal ‘in’ door BeReal. Hoe dan ook, steeds meer mensen gebruiken sociale mediaplatforms en dus zijn en blijven de sociale media een belangrijk medium. Ook voor de zwembranche is deze natuurlijk zeer geschikt om (potentiële) klanten te bereiken. Maar welk platform moet je daarvoor dan gebruiken? Is Facebook nog hip? Of moet je op TikTok en BeReal zitten tegenwoordig? En is het nog mogelijk om organisch op sociale media te scoren zonder te adverteren? Wat is de rol van hashtags, AI, algoritmes en short form video’s in deze snel evoluerende digitale wereld? Kristof D’hanens, een expert op het gebied van sociale media bij I Like Media, zal tijdens deze sessie de nieuwste trends en ontwikkelingen op sociale media presenteren. Met behulp van actuele cijfers en voorbeelden uit de zwembranche, zal hij de veranderingen in het social media landschap illustreren. Daarnaast zal hij ook praktische tips en strategieën delen over hoe je hier optimaal gebruik van kan maken om bezoekers naar je zwembad te trekken.

Kristof d’Hanens (I Like Media)

Deze kennissessie wordt gegeven om 10:00 uur en om 12:00 uur in Kennisdome #3

Deze kennissessie maakt onderdeel uit van de ZwembadBranche Dag. Kijk voor meer informatie op zwembadbranche.be/dag